marți, 29 iunie 2010

Amintiri din copilarie...

          Incep aceasta dimineata cu un zambet ascuns.Ma tot gandesc,de fapt imi amintesc lucruri din copilarie.Imi iau mp3-ul care contine o parte din muzica mea favorita si incep sa ascult '' cantecele  copilariei ''.Acum ceva timp imi doream ca ziua de scoala sa se termine mai repede,sa vina weekend-ul,sa vina vacantele.Asa a trecut si toamna si iarna si primavara iar acum vara si anii mei.Cand vesel,cand trist cand rece,cand cald,cand  linistit, cand mai agitat...Ma uit la persoanele dragi si un gand aiurea imi vine in minte si-mi spune : '' tot ce va ramane in gandul tau vor fi doar privirile lor gingase ".Aici este vorba despre sentimente ,despre fericire ,nu este vorba despre satisfactiile pe care le aduc valorile materiale.Este singurul meu adevar,singura mea eternitate.Uneori suntem atat de inconstienti incat traim doar sa  ne certam ,doar sa ne uram ,sa ne barfim si multe alte lucruri mizerabile.Momentul fericirii si iubiri este prea mic si de prea putina durata.Apoi ne trezim cand suntem prea batrani pentru regrete si murim convinsi ca am fi putut trai altfel.

Un comentariu:

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net