marți, 27 martie 2012

Pierdut....


Probabil ca ti-a fost prea greu sa pleci pentru ca stiu ca m-ai iubit in tot timpul acesta.Acum insa nu stiu daca ma mai iubesti pentru ca te simt dinstanta,rece si foarte aroganta.Poate ca nu ai stiut ca undeva zambeam odata cu fiecare zambet de-al tau si pot spune ca mi se rupea sufletul cand iti lasai capul in jos si nu mai aveai nimic de spus.Da,exact asa faceai si pentru mine era foarte dureros,dar tu nu stii,tu nu stii mai nimic de fapt.Dar nu conteaza,eu am sa te iubesc la fel in continuare,chiar daca gresesc,ma voi consola ca ai fost cea mai frumoasa greseala a mea.Acum cu o mana in buzunar ,iar cu cealalta stergandu-mi lacrimile,ma gandesc pe care drum sa o iau.Nu stiu unde vreau sa ajung,destinatia acum e un alt mister.Oricum eu plec departe,intr-o alta poveste,intr-o alta viata sau intr-un alt vis,pentru ca tu ma ignori......


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net