miercuri, 28 martie 2012

Departe...


Nu imi mai pasa de nimic,nu mai am nevoie de nimeni,absolut nimeni,ma concentrez doar asupra mea.Aveam tot timpul presimtirea ca am iubit dar m-am invartit de fapt in jurul unor idei,unor idei care si acum se lovesc prin mintea mea.De multe ori am facut greseala sa cred persoana de langa mine,o aclamam tot timpul,o veneram,dar de fapt ea imi obosea pasii pe un drum al tristetii,pe drumul singuratatii.Acum nu-mi mai doresc nimic,vreau doar sa ii multumesc pentru faptul ca de cate ori am sprijinito si i-am fost alaturi ,ea m-a rasplatit altfel,m-a rasplatit intr-un mod pe care doar ea il stie,un mod invizibil pentru mine. Dar nu mai conteaza,eu continui sa ii multumesc ca m-a lasat singur intr-o lume atat de bolnava,intr-o lume atat de cruda si de perversa.Ii multumesc din suflet ca se mai gandeste si la mine,din cand in cand,doar atunci cand are ea chef,eu ii multumesc si sper sa nu ii para rau.....candva....eu incerc sa trec peste.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net