luni, 26 martie 2012

Al tau pentru totdeauna.....


E adevarat,nu stiu sa iubesc altfel decat cu tot sufletul meu.Imi place sa daruiesc toata dragostea pe care o detin si nu stiu sa mimez nepasarea in momentul cand sunt departe de ea.Nu stiu ce vise au altii,nu stiu ce isi doresc altii,insa eu tot timpul visez la o iubire care sa ma completeze din toate punctele de vedere.Vreau o iubire pura,calduroasa si cat mai simpla,imi doresc o iubire asociata sufletului meu.I-as face o promisiune inimii mele ,i-as promite ca nu va mai suferi,ca va fi vesnic fericita,vesnic iubita.Vreau sa iubesc cu pasiune,sa fiu iubit la fel.Sa te indragostesti e un miracol,e o magie,ceva de nedescris,o senzatie cum rareori intalnesti in viata,iar in dragoste prea putin conteaza cadourile scumpe,ele nu se pot compara cu mangaierile patimase,saruturile pasionale,soaptele catifelate,pentru ca doar astea exprima o iubire profunda.Vreau sa iti daruiesc dimineti de vis si nopti de poveste,vreau sa iti risipesc teama de singuratate doar cu un singur zambet.Vreau sa arat doar ceea ce sunt,nu ceea ce as vrea sa par,vreau sa iti daruiesc doar ceea ce am,nu ceea ce mi-as fi dorit.Prin urmare,pastreaza cu grija aceasta clipa,caci maine o vom cauta amandoi.Nu stiu in ce loc din lume se afla sufletul meu acum,dar de maine incep sa-l caut,ca sa-l aduc la tine, sa fie al tau pentru totdeauna........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net