luni, 6 decembrie 2010

Frumusetea....

Mi s-a intamplat acum cateva saptamani sa intalnesc o fata care la inceput nu m-a atras cu nimic,practic nici nu am luat-o in seama.Acum sunt de-a dreptul impresionat  de frumusetea pe care aceasta o avea ascuna .Parca a suferit o transformare imediata,m-a surpins total, cu timpul parca iese si mai mult la suprafata si continua sa ma innebuneasca,imi da fiori..Atunci cand ma priveste o face calduros,iar atunci cand imi zambeste ,atrage si zambetul meu.Intotdeauna am fost fascinat de frumusete,chiar daca uneori o consider parsiva.Cu totii ne dorim langa noi persoane cu trasaturi angelice si suflete pe masura,de aceea frumusetea reprezinta promisiunea fericirii,dar si o datorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net