vineri, 3 decembrie 2010

Celebritatea....

Vreau sa vorbesc putin despre fantezia aceasta de a fi celebru in vremurile de azi,pentru ca am vazut ca prea multi ajung  '' vedete '' , ceea ce ma mira e ca nu ajung cei care merita,ajung cei care se pocesc cel mai rau pe la mass-media. Simt ca aceasta celebritate din ziua de azi este ca o boala care se transmite din prostie in prostie.A trebuit sa dea unul ca Fernando tonul ca sa  putem auzi acum de '' vedete '' ca : roxi manelista, perversul de pe Tg. Ocna,aia cu telecomenzile lor.....  sau telecomandele? in fine ''nu stiu io de-astea'',,si-asa mai departe.Din tot ce am vazut in ultimii ani, cel putin in Romania, am ajuns la concluzia ca celebritatea nu mai  sta in inteligenta,munca si dorinta.Acum cel care nu gandeste,nu munceste si nu-si doreste are parte de aceasta faima,de acest prestigiu si de aceasta glorie. Oricum,pentru mine valorile lor sunt nule si de neapreciat. Sa ma prostesc si eu putin ? O sa am merite? Ia sa incerc.....poate ca asta se cere in aceasta ''prea minunata'' tara....

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net