marți, 7 decembrie 2010

Chiar nu-mi pasa.....

In ultimul timp am constatat ca multi se leaga de viata mea facand noduri la fiecare capat al funiei.Multi vorbesc si isi dau cu parerea despre ce fac si cum traiesc ,dar nu inteleg, cu ce folos? Ma intreb, daca ei sunt atat de critici in ceea ce ma priveste pe mine,cu ei cum se comporta? oare ei isi vad de viata lor sau ii intereseaza doar rezultatele mele? Oricum mie chiar nu-mi pasa ce spun ei, pentru ca timpul alocat  fericirii mele nu se poate simplifica la vorbele lor,deoarece asta ar insemna  sa le fac pe plac si sa-i bag in seama.Nu stiu de unde au capatat aceasta educatie proasta care strica orice relatie cu cei din jur. Comportamentul lor este unul neeadecvat cel putin cerintelor mele.Daca voi decide vreodata sa fac vreo schimbare in viata mea,o voi face liber,independent ,fara acordul  si fara opinia nimanui,pentru ca stiu sa-mi port si singur de grija,n-am nevoie de sfaturile nimanui,sunt stabil pe tot ceea ce fac.Asa ca nu-mi pasa ca va luati de viata mea,chiar ma bucur,cu aceasta ocazie poate luati si niste notite........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net