luni, 27 decembrie 2010

Cine spune, ala e........

Uite ca a venit si momentul de care ma temeam.Astazi am inchis capitolul unei vechi prietenii ,care a fost zic eu ,una frumoasa, decupata dintr-un basm,plina de amintiri,realizari si multe altele.La inceput eram necunoscuti, unul fata de celalalt,apoi cu timpul s-au schimbat multe. Ne-am imprietenit prima oara la gradinita si de acolo am ramas colegi si in acelasi timp prieteni pana la terminarea liceului. Deci aproximativ 11-12 ani am fost impreuna si la bune si la rele.In tot acest timp am participat la multe serbari ,banchet-uri,zile onomastice,petreceri si multe alte chefuri de acest gen. Insa cum va spuneam si mai devreme,azi a venit momentul sa inchei orice legatura cu aceasta persoana.Motivul este unul bazat pe interese,cel putin asa mi-a dat mie impresia. A preferat sa uite cine ii este prieten si sa-si uite o parte din trecut doar pentru cateva momente de fantezie alaturi de cativa necunoscuti.Daca pana acum 5-6 ani ne tachinam sau ne certam pentru o jucarie  cu tot felul de termeni comici,astazi totul s-a destramat sa spun asa,iar toate aceste vorbe s-au intalniri nu cred ca vor mai aparea niciodata.Pentru mine aceste tratamente in care am fost implicat duc lipsa de respect,tot ceea ce a facut el acum cateva zile o caracterizez ca fiind o tradare,iar cei care te tradeaza nu merita numiti prieteni.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net