duminică, 23 ianuarie 2011

Contagios.....

Mi s-a spus de multe ori ca sunt un tip contagios,dar niciodata nu am inteles de ce.Acum dupa ce au trecut anii,luni , zile si multe ore am constatat ca cei care-mi spuneau acest lucru aveau dreptate deplina. Tot timpul cand am stat langa o persoana, aceasta a preluat cate ceva din stilul meu,pacat ca majoritatea au preluat ce nu imi doream eu. Au preluat sesibilitatea si bunatatea, doua caracteristici deloc placute,spun acest lucru pentru ca aceste caracteristici sunt mereu luate in bataie de joc,multi profita de persoanele care au astfel de slabiciuni,pentru ca nu le pot numi calitati.Am incercat mereu sa scap de ele,dar nu pot,pentru ca asa sunt format,asa mi-e felul,nu pot schimba ceea ce ma caracterizeaza,chiar daca-mi displace.Totusi mereu am mascat bunatatea si sensibilitatea intr-un comportament dur pe alocuri,dar nu a fost de-ajuns,a trebuit sa ma consolez cu cea ce sunt si pot spune ca am trecut de  acest nivel si nu m-am lasat niciodata influentat sau batut de astfel de persoane imbarligatoare care-mi doresc raul.Asadar si prin urmare daca vreodata nu va convine de mine,pastrati distanta,eu voi ramane mereu tipul acela molipsitor, asa, cum ma considerati unii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net