vineri, 28 ianuarie 2011

Cornete pe teava.....

Va mai aduceti aminte de acele cornete facute din paginile caietelor?Acele cornete  cu care ne distram sufland printr-o teava ? Ei bine eu mi-am adus aminte de ele si de vremurile acelea.Pe langa acele cornete mi-au mai venit in minte: arcul facut dintr-un bat elastic si o funie cat mai bine stransa pentru a putea avea o tragere cat mai lunga cu nuielusele crapate putin la unul din capete , iar la celalt improvizam cu  sarma ghimpata sau o tabla subtire invelita pe varful nuielusei..Dupa ce ne plictiseam de arc si de cornete, cautam adidasi vechi pe care nu ii mai foloseam si le taiam ''limba'' pentru a face o prastie.Si asta nu e tot ,sa mai zic de sabiile facute din lemne sau de pocnitorile facute din chibrituri? A fost ceva de neuitat, eram adevarati razboinici.Oare mai exista  pe undeva astfel de jocuri ? Mi-e greu sa cred ca s-au pierdut sau ca au ramas '' acolo ''.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net