joi, 25 noiembrie 2010

Banalitate........

   In fiecare zi primesc intrebarea : '' ce faci ? '' , iar raspunsul meu de fiecare data e : '' bine '', acum , cati dintre cei care imi pun aceasta intrebare doresc cu adevarat sa stie ce fac si cati pun intrebarea asta  doar sa se bage in vorba cu mine. E adevarat si raspunsul meu e unul modest,de multe ori poate nu fac atat de bine pe cat le spun lor,dar pe cine il intereseaza?,ei nu pun intrebarea asta cu interes maxim la raspunsul meu si nici pentru a se informa,ci doar pentru a scoate si ei o vorba atunci cand ma intalnesc. De aceea am vrut sa vorbesc putin despre aceasta banalitate, in care unii se implica dar fara niciun rost. Ma intreb ,de ce o fac daca  sunt dezinteresati de acest lucru?....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net