marți, 30 noiembrie 2010

Despartirea.....

 Am plecat fara niciun pic de regret,nu m-am uitat inapoi si nici nu o voi face vreodata. Nu imi pot explica nici acum ce m-a facut sa ma opresc la tine,sa-mi fi aleasa,poate felul tau de a fi atat de diferita de celelalte,poate asa a fost sa fie,nu exclud nimic.Din pacate nu voi face niciun efort sa-mi mai amintesc cate ceva despre tine cu toate ca erai fata aceea vesela,visatoare si iubareata . Nu m-a interesat niciodata cum esti , a cui esti sau de unde provii,te simteam mereu a mea.Pana acum nimeni nu mi-a frant inima , de aceea nu voi lasa nici amintirea ta sa o faca.Tu ai fost cea care a gresit si a ignorat mereu orice picatura de dragoste,tu ai fost cea care a avut mereu usa inchisa cand afara era un suflet inghetat de viscol. Acum, e prea tarziu pentru regrete si pentru asumari de riscuri si vinovatii.Absenta ta e nemotivata,eu nu sunt acel profesor care s-o motiveze. Emotiile,bataile inimii,fluturasii din plex au fost ingropati odata cu plecarea ta,iar nimeni nu le va cunoaste vreodata mormantul,vor sta in pustiu.Nu stiu unde imi e locul, nu stiu daca voi fugi sau voi reveni vreodata acolo unde ne-am intalnit pentru prima data,dar, te rog ,pleaca si scapa-ma de fantomele tale........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net