sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Aroganta ma face mare......

       Stiu.ca multi nu ma suporta,dar nu pentru ca sunt insuportabil ci pentru ca nu stiu ce e aia realitatea si nu-si pot dovedi valorile.Nu cred ca are vreo legatura faptul ca nu ma aseman lor,eu sunt genul de persoana care isi recunoaste greseala,isi arata respectul si isi dovedeste dorinta.Ati vazut si stiti cu totii ce placere le face unor sa-i infunde pe altii in greselile lor.Uneori mi-e o pofta exagerata sa traiesc , alteori mi-e scarba. Sunt atat de stapan pe mine incat simt nevoia sa vorbesc despre oamenii care ma lovesc dar nu ma darama si asta pentru ca sunt EU si sunt REAL. Asa ca am uitat sau poate nu am stiut niciodata ce e aia invidia si dusmania dar totusi sunt arogant...........cu cine merita....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net