luni, 22 noiembrie 2010

Nimic fara Dumnezeu !.....

     Mai ieri parca ne-am nascut si maine poate vom muri.De aceea am sustinut mereu vorba : '' Traieste-ti viata '' . Te-ai gandit vreodata ca azi esti si maine nu vei mai fi,te-ai gandit vreodata sa faci azi tot ceea ce vrei ca poate maine nu mai ai ocazia? Eu zic sa faci mereu din timp tot ceea ce iti doresti si sa nu eziti. Te crezi uitat de lume si nu-ti mai pasa de nimic,dar ia spune-mi tu mie cand ai intrebat sau te-ai rugat ultima data  la Dumnezeu,cand ai spus ultima oara Doamne te iubesc,te rog ajuta-ma sa ies cu bine din aceasta problema. Nu tin predici pentru ca nu sunt eu cel indreptatit care ar trebui sa faca asta,eu doar vreau sa va fac sa credeti ca nu se poate face nimic fara Dumnezeu .Mereu cand am cerut ajutorul mi s-a acordat fara sa mi se puna condtii,voi de ce nu a-ti face-o ?.Multumesc pentru atentie,al vostru prieten Rudy.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net