luni, 22 noiembrie 2010

Viata de la zero......

      Nu-mi imaginez ca voi fi vreodata matur si voi uita sa copilaresc. Intr-o buna zi voi aduna din nou  masinile,ursuletii,prastia,coarda si toate jucariile si voi incepe sa copilaresc,asa,cum o faceam odata. Serile voi hoinari ca un licurici,voi merge pe ulitele unde se auzea tot timpul galagia facuta de prieteni,voi merge pe coasta unde ma dadeam cu sania,voi face picnicuri la marginea drumului si ma voi amuza din nou de acele lucruri de alta data. De aceea promit ca de azi voi incepe sa copilaresc , voi uita de orice grija, voi uita de varsta , de tot. Voi incepe sa organizez petreceri in cinstea copilariei macar o data pe luna si ma voi distra ,asa, cum o faceam odata pentru ca mi-e dor de tot ce a fost ,mi-e dor de mirosul sobei incinse din camera bunicilor,mi-e dor  cand o imbratisam pe mama dupa ce imi spunea sa o ascult,mi-e dor sa zambesc si-apoi sa plang, mi-e dor sa fiu printul tatei si al mamei,mi-e dor de mine ,mi-e dor de atunci. Anii au trecut ca vantul si inca e furtuna.Nu-mi pot intoarce copilaria dar macar vreau sa o mai traiesc odata ,pana nu e prea tarziu.Copilaria,o poveste ce te cuprinde, apoi te lasa........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net