duminică, 7 noiembrie 2010

Adio,dar ramai in NOI........

Purtati-va de grija, fratii mei,
Paziti-va si inima, si gândul,
De nu doriti sa vina anii grei,
Spitalul de urgenta implorându-l.

...............................................
Va vad pe toti mai buni si mai umani,
Eu însumi sunt mai omenos în toate,
Da-mi, Doamne, viata, înca niste ani             
Si tarii mele minima dreptate.

.........................................
Iti rostesc din nou
La adio la adio tu.
Ce a fost a fost
Ce va fi va fi
Uite ca a venit
Ultima zi . ( Adrian Paunescu )


Ai fost si vei fi cel mai mare poet roman pentru mine Adrian. Dumnezeu sa te aiba in paza.

                   Poezie de la mine pentru TINE.....

TU, ADRIAN si PAUNESCU,
TU, MARELE POET,
SA-TI FIE SUFLETUL IN PAZA,
SA N-AI NICIUN REGRET.



AI FOST SI VEI RAMANE,                   
UN MARE ,OM, ROMAN
CE NE-AI FACUT PE TOTI                                     
SA TE IUBIM ENORM.


Acum, ca ti-a venit sfarsitul,
De moarte sa nu-ti fie frica,
Caci eu si totii romanii
Te vom pastra in suflet.


ADIO !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net