luni, 15 noiembrie 2010

Incerc sa uit......

     Ziua aceea cand te-am cunoscut,ziua aceea cand mi se parea ca sunt in Rai,dar prietenii m-aduceau din nou pe Pamant spunand ca esti reala. Incerc sa uit si sa ridic capul  din pamant spre cer,incerc sa fac multe dar nu pot. La inceput n-aveam curajul nici sa te salut,erai cu altcineva si vedeam mereu cum ma priveai,nu il iubeai,eram sigur de asta. Acum suntem la fel ca la inceput,imi arati prin priviri ca eu sunt alesul dar ceva se intampla,esti confuza. Stiu ca ma iubesti,stiu ca vrei sa fi cu mine,dar cand? Eu nu mai pot astepta,sufar de secole,sunt intr-un pustiu etern,mi-ajunge.Vino azi la mine,stai cu mine sau uita de tot. Cu dragoste al tau ales,Rudy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net