sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Offfff.....

  Nu pot trece la alte subiecte fara sa vorbesc putin si despre tata,care a fost ingerul meu pazitor, zidul  de care se loveau toate problemele mele.El a fost cel care m-a invatat sa lupt,sa fiu un om cu caracter de piatra de care toata lumea sa vorbeasca si sa-l aprecieze. Tot el a fost prima persoana care m-a sarutat pe frunte,m-a carat in carca atunci cand picioarele imi erau obosite,el mi-a facut pentru prima oara o prastie si un arc cu care sa ma apar de '' monstrii '' si de '' bau-bau '' atunci cand ma atacau. De aceea tin sa-i multumesc o viata intreaga, chiar si peste , ca doar el mi-a oferit si numele pe care i-l port si nu-l voi pata niciodata. Eu sunt bogatia ta,sper sa fi mandru de ea......Te iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net