duminică, 21 noiembrie 2010

M-am inselat.......

     Asteptam zilele acestea pe cineva, privind in gol si plutind in ganduri dupa o discutie ce o avusesem cu o persoana care insemna mult chiar foarte mult pentru mine.Am crezut ca am convins,am crezut ca am pus destul suflet,n-am dorit sa-mi bat joc ci doar sa am parte. Dintr-o data,ceva departe se zareste,imi smulge gandurile,sunt derutat. Incerc sa ma apropii.......,aproape am ajuns...... Ridic capul din pamant,ma uit acolo,sunt trist dupa ce vad. Nu e ceea ce credeam eu,m-am inselat.E si normal,cand ai o viata atat de goala,ti-e si rusine sa te arati.Revin la realitate si mi-am dat seama ca am fost doar pe o pagina de fundal , pierdut in iluzii,trezit in deziluzii.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net