luni, 15 noiembrie 2010

Merit inca o sansa ?.....

   Mereu ma gandesc la asta......,voi  avea vreodata sansa sa ma renasc? sa mai traiesc inca o viata? Ma gandesc mereu si ma ia o stare de frica,ce am avut,ce am pierdut,ce am fost,ce am ajuns. Sunt sigur ca multe s-ar schimba daca as mai avea inca o viata, toate greselile mele vor fi numai succesuri.Totusi am luptat sa ajung unde sunt acum si n-am sa uit niciodata prin cate am trecut.Am un nume si o viata cu care voi ajunge departe,ma voi face cunoscut,sa simt ca traiesc,sa stiu ca sunt eu..Toate aceste persoane care ma cunosc si ma vor cunoaste vor ramane in gandul meu si la bine si la rau.E greu sa accept ca nu-mi sunteti prieteni chiar daca ma dusmaniti,e greu sa accept ca nu ma cunoasteti cand imi stiti numele.Chiar daca vreodata lacrima mea cu toate amintirile se va sterge,din ea se va renaste mii de alte lacrimi cu aceleasi amintiri care va reaminteste pe voi,pe toti cei cunoscuti de mine.Inima si gandurile mele sunt in asediu voi le-ati cotropit. Incerc sa indrept ce altii au curbat,incerc sa sting tot ce altii au aprins,incerc sa creez ce altii nu stiu,incerc sa fiu acelasi Rudy cu toata lumea mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net