joi, 25 noiembrie 2010

Prea multa saracie.......

     Privesc mereu pe la orice colt de strada si ma ingrozesc de ceea ce vad. Atata saracie,atata ura,atata egoism si lista continua. Ce pot face eu ? Nu am raspuns,pot doar merge mai departe impacat cu ideea ca n-am nicio putere,sunt prea mic.Vad oameni cersind,iar altii razand. De unde atata aglomeratie,de unde atatia caini infometati si atata mizerie,de unde atata hotie si atata perversitate. Eu nu stiu cum unii pot trai o viata intreaga doar cersind,sau lucrand pe o bucata de paine o zi intreaga. Ma apuca tristetea,domne' ,aici este vorba de o viata,e vorba de ceva ce nu va mai exista niciodata,e vorba de un suflet , nu-l putem lasa asa, asta nu e viata. Cand stau si ma gandesc la aceste persoane,care duc o asemenea viata in alb si negru,aproape ca-mi dau lacrimile,tristetea ma curpinde ,dar nimeni nu poate face nimic,pentru ca asa e lumea,prefera sa-si bronzeze pielea sau sa-si faca tot felul de operatii estetice in loc sa faca un bine unei familii nevoiase.Nu stiu cum sunt altii , dar eu nu pot sta cu mana-n san, uitandu-ma la un suflet, stand in genunchi in fata mea,implorandu-ma sa nu-l las sa moara.Multumesc lui Dumnezeu ca viata mea mai are si culori  cu care pot desena viata altora........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net