vineri, 24 decembrie 2010

Ametit....

Ma trezesc azi mai de dimineata si incep sa ma gandesc ce sa mai fac.Mai intai intru putin pe internet si incerc sa gasesc cateva informatii care sa-mi acorde un ajutor ceva in ceea ce priveste aceasta zi fara planuri.Si incep eu sa butonez tastatura,sa navighez pe internet.Stand ce stand in fata calculatorului,deodata pe ecran mi-apare o fereastra de la messenger,ma uit sa vad despre ce este vorba si observ un mass de la un prieten.In el scria '' Craciun Fericit ". Ma uit din nou si-l mai citesc inca odata.....,acelasi lucru.Ies din camera mea si ma indrept spre bucatarie.Acolo o intalnesc pe mama si-o intreb:' ce este azi,ce sarbatoare este?'' ,iar ea cu o tava in mana plina de prajituri imi spune cu zambetul pe buze :'' E Ajunul Craciunului ''. Apoi ma intorc din nou in camera ,ingandurat si mustrat in acelasi timp,intrebandu-ma : " Cum de nu am stiut,cum de au trecut asa de repede zilele fara ca eu sa le acord atentie maxima ? ''. Mai stau putin in camera,sting calculatorul si ies in oras.Pe drum intalnesc cativa prieteni care-mi  ureaza sarbatori fericite,la fel procedez si eu.Nu stiu ce a fost de dimineata dar acum sunt foarte vioi si-mi place tot ceea ce aud pe strazile din Bucuresti.Toata lumea se saluta si-si ureaza de bine,colindatorii sunt pretutindeni,iar eu incep din ce in ce mai tare sa devin mai emotionat de aparitia acestor sarbatori. Totul e prea frumos,pacat ca nu e asa mereu.Pacat ca nu suntem la fel de buni  in tot decursul anului .Pacat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net