miercuri, 8 decembrie 2010

Zambiti,va rog !......

Privesc in jurul meu si vad multi oameni posomorati,incruntati si cu prea multe riduri pe fata.Incerc mereu sa le schimb starea asta ciudata,incerc sa-i fac sa zambeasca,sa-i inveselesc,dar sunt prea incordati.Treziti-va prieteni ! V-am spus de atatea ori,daca o sa continuati cu comportamentul acesta de oameni pesimisti, va autodistrugeti,caci viata va trece pe langa voi si abia cand ajungeti batrani o sa regretati  si o sa plangeti dupa zamebetele pe care le puteati avea in momentul acesta.Incercati sa nu mai fiti atat de dezamagiti chiar daca totul merge prost,incercati sa fiti mai interesati de un banc sau de o gluma buna decat sa ascultati stirile de la ora 5, ca, oricum acolo nu-i nimic de apreciat,se discuta numai de crime,jafuri,violuri si alte tragedii.Mie mi s-a scarbit de tampeniile astea,vreau sa fiu fericit ,asa ca evit stirile si supararile.Chiar nu va e dor sa traiti un basm? Doriti sa traiti o drama? Principiile mele sunt destul de clare : evit mereu raul,ca sa pot filtra cu binele.Acum, am 19 ani,voi mai putea face rost de inca vreo 50-60 cel mult ,de aceea vrea sa  ii traiesc asa cum imi place si cum e frumos. Pentru ca nimeni nu ma mai poate imprumuta cu inca o viata,profit de asta pe care o am acum, la maxim.Deci maxim,am spus. Fara suparari,fara invidie,fara riduri si fara probleme,doar iubind,zambind si petrecand,macar viata asta,apoi.......... nu se stie ce se va intampla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net