sâmbătă, 22 mai 2010

O zi in Cismigiu...

Azi am avut timp de o iesire intr-un parc,am stat sa ma gandesc unde si in cele din urma am ales Cismigiul deoarece acesta imi place cel mai mult...Plimbandu-ma pe acolo cu inca doi prieteni,am intalnit un baiat care facea jonglerii cu o minge.Cum eu sunt un iubitor al fotbalului am intrat in vorba cu acel baiat.....Surpriza.....Nu era roman. Ce sa fac? Ma gandesc,ma razgandesc si iar ma gandesc sa schimb cateva pase cu el.In primul rand il intreb daca se poate. Fiind un baiat de treaba a acceptat.Schimband noi 2-3 pase prin parcul Cismigiu,am intrat si in vorba despre unele lucruri intresante despre tara lui sau mai putin interesante.In final o poza ca intre prieteni si un contact de e-mail....

Un comentariu:

  1. Rudy amice .. nu pot uita un prieten , oricat de demult s-ar fi intaplat aceasta mica excursie ... nu o uit .. imi amintesc cu placere cand , la intoarcere , ne contraziceam pe ce parte circula autobuzul corect , care ne va duce acasa , ci nu altundeva ... :))

    O amintire frumoasa , din vremea liceului ... ce vremuri omule , ce vremuri !!!

    Oricand ai timp , is oricnad vrei , nu uita sa ma cauti .. mergem la o bere rece ... si buna ! Cu stima , un bun coleg de liceu ... stii tu cine .. nu imi las numele pe net ... dar ma stii ff bine !

    RăspundețiȘtergere

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net