miercuri, 16 noiembrie 2011

Imi pare sincer rau......

Revin astazi dupa mult timp pe blogul unde imi pot impartasi toate intamplarile,problemele,sau micile mele bucurii.Subiectul de astazi prezinta una din cele mai mari greseli facute de mine, dupa care unele persoane sufera si vor suferi multa vreme.Ii compatimesc si accept orice piatra aruncata catre mine,nu voi riposta ,imi recunosc  greseala,sunt un iresponsabil.Acum cateva saptamani am intalnit o fata foarte draguta.Intrand cu ea in vorba am observat ca aceasta nu era numai draguta ,avea si o foarte mare istetime si plus de asta era si foarte amabila.Era o fata perfecta,spun acest lucru si  in momentul de fata.Dupa multe discutii avute cu ea,am ajuns foarte buni prieteni,iar in final iubiti.Totul a fost frumos la inceput ( intalniri dese,plimbari prin parc,vorbe dragute,saruturi pasionale,iubire reciproca si multe alte lucruri demne de doi indragostiti ),insa dupa un timp toate aceste evenimente enumerate mai sus au incetat sa mai apara,vina fiind a mea evident,de aceea  indur orice acuzatie impotriva mea.Sunt singurul vinovat pentru toata schimbarea aceasta de situatie,insa totul s-a intamplat din cauza faptului ca n-am dorit  mai mult lucrul acesta . Am facut-o sa se indragosteasca de mine,insa eu am ranit-o foarte mult cu indiferenta mea.Si nu a fost doar indiferenta,au fost mult mai multe lucruri despre care nu as mai vrea nici macar sa le aduc in discutie,sper din tot sufletul sa fie uitate.Tot ce mai vreau sa spun este ca aceasta fata nu a meritat niciun moment toate tratatmentele banale  din partea mea.Cu toate acestea ea a fost o fire foarte indulgenta si s-a impacat cu ideiile mele stupide.Nu a meritat niciun moment toate rautatile pe care eu i le-am produs.De aceea cel mai bine este ca ea sa inceapa un alt drum,la fel si eu,pentru ca deja intre drumurile noastre s-a creat o prapastie prea mare ca sa poata fi tranversata de catre vreunul dintre noi.Totul are o limita asa imi spunea mama mereu,iar eu abia in acest moment am constatat care mi-e limita.Am ajuns la un drum blocat , nu voi risca sa patrund  pe el caci poate fi periculos pentru mine.De aceea ,acelasi lucru i-l propun si ei.Nu a fost sa fie,nu era scris sa existe o continuare,trebuie sa ne multumim cu ce a fost,poate ca va urma,dar cel putin nu in viata asta.Imi pare sincer rau,dar tu meriti mai mult,iar eu,...... doar atat am.Ramanem  amici.Cu prietenie, RudyNeagu.

2 comentarii:

  1. Ceea ce ai facut tu nu e bine!Pregateste-te sa iti primesti pedeapsa!fiecare platim!parerea mea este ca poti evita aceasta "Pedeapsa" Daca totul a fost "perfect" de ce alegi calea REA?uneori facem unele Lucruri care credem ca avem voie..Lumea este libera...fiecare avem dreptul la libertate..dar nu avem si dreptul de a Trada...Sper sa nu fie ceea ce cred eu ca ai facut!!!sper ca aceasta "fata" sa nu fi fost "buretele" cu care ai putut sterge unele amintiri vechi..Uneori cerem vietii mai mult decat EA ne da...si asa cum e vorba mea "de cele mai multe ori ceea ce numim noi fericire ,este ceea ce nu cunoastemm...
    PS...sfatul meu..inca poti repara o greseala..acum si nu mai tarziu!e pentru tine fata asta..nu da cu piciorul doar pe placul unui orgoliu...si tine minte vorba mea..Din greseli invatam...

    RăspundețiȘtergere
  2. parerea mea este ca ai gresit foarte mult si ca ar trebui sa-i ceri iertare persoanei respective...acesta este sfatul meu iar dak iai cerut iertare deja,mai fao odata si asugurate k te va ierta......asa sfatul meu de la mine,pentru tine...de la o amica pentru un amic:D

    RăspundețiȘtergere

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net