miercuri, 10 august 2011

Absenta nemotivata....


Incep sa scriu aceste cuvinte cu greu,pentru ca ma simt putin cam vinovat fata de voi, cititorii acestui blog.Stiu ca a trecut foarte mult timp de cand nu am mai publicat cate ceva pe acest blog,dar acum vreau sa ma apar incercand sa va explic absenta mea , probabil nemotivata de catre voi,insa tot ce vreau sa spun este ca anul acesta mai precis incepand cu luna Martie,am avut parte numai de vacante care mai de care mai frumoasa in felul ei.Sincer sa fiu tot timpul mi-a fost gandul la voi si la acest blog si chiar vroiam sa scriu in timpul vacantelor,dar aventurile de care am avut parte m-au acaparat total si nu mi-au mai dat sansa sa fac acest lucru.Acum, important este ca voi fi din nou prezent printre voi si liber sa va exprim prin cuvinte tot ceea ce eu traiesc,gandesc sau prevad.De azi inainte,mai exact din momentul acesta voi incepe sa-mi cresc numerotarea postarilor mele si sper sa va pot recapata atentia,increderea,simpatia si sprijinul vostru .Va multumesc pentru atentia acordata acestei postari si va astept cat mai des pe blog sa ne petrecem momentele vietii impreuna.Numai bine !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net