luni, 15 august 2011

Evolutii...


Traiesc putin confuz aceste momente din pricina acestor evolutii rapide a oamenilor.Multi dintre voi se vor intreba despre ce evolutii vorbesc .Ei bine,vreau mai intai de toate sa ne aducem aminte de vremurile clasice.Cum se comportau oamenii,cum se distrau,cum isi desfasurau activitatile de zi cu zi,ce haine purtau si ce caractere aveau.Daca ar fi sa facem o comparatie cu vremurile de azi voi ce perioada ati alege? Cea clasica sau moderna din ziua de azi? Eu,sincer mi-as fi ales perioada clasica,dar asta nu denota faptul ca regret ceea ce traiesc azi ,numai ca mi-ar fi placut sa traiesc mai mult in vremurile acelea din mai multe motive si-anume: sa incep cu ce-mi place mie cel mai mult ; distractia,care spun eu,nu e loc de comparatie.Oamenii atunci se distrau in adevaratul sens al cuvantului si-anume, cel propriu,in schimb,acum se distreaza in sensul figurat al cuvantului,mai mult mimeaza ca se distreaza si spun asta din propiile trairi.Sa dau un exemplu : am fost la o petrecere de oameni simpli si vreau sa spun ca a fost ceva de vis,deci distractie ca aceea rar voi mai vedea ( dansurile,fluieraturile,energia,muzica,traditia si multe altele erau efectiv de neinlocuit vreodata ),pe cand acum de curand cand am fost la un '' party '' ca asa se zice acum la petreceri,am ramas totalmente blocat si foarte dezgustat de ceea ce am trait si am vazut.Oamenii mult mai cizelati (vorba vine),mult mai cumpatati in dansuri,mult mai menajati in ceea ce priveste distractia, mai pe scurt , mult mai anemici.Sincer nu mi-a placut,pentru ca oamenii nu venisera sa se distreze,mai mult au venit sa-si etaleze tinutele care mai de care mai tandre,altii stateau si ii analizau din cap pana-n picioare pe cei care incercau sa se distreaza,apoi strambau din nas, deci ce pot sa spun, am ramas efectiv uluit in sensul negativ al cuvantului,si-am ajuns la concluzia ca ,oamenii cu cat evolueaza mai mult cu atat uita traditia si cel mai grav este ca UITA ori NU MAI STIU sa se DISTREZE.


Un comentariu:

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net