miercuri, 21 aprilie 2010

Eyjafjoll...

      Va spune ceva acest nume ?
 Probabil ca unora dintre voi le spune ceva. Acest nume este al  vulcanului care a erupt  acum cateva zile in Islanda.Am vrut sa scriu putin despre acest articol deoarece am vazut ca si  prin mass-media s-a vorbit foarte mult despre acest ''fenomen al naturii''.Privind si auzind atatea lucruri pot spune ca m-am ingrozit putin , nu din prisma faptului ca emite "valuri  de cenusa " asa cum se spunea ,  ci din asa-zisele vorbe care se speculau,precum aceea ploaie venita imediat dupa trecerea norilor negrii ar fi fost daunatoare omenirii.Poate fi adevarat acest lucru? Asta nu stiu nici eu si nici oamenii de rand. Pot doar sa spun ca acest incediu a fost provocat,cel putin asta e pararea mea.De ce ? simplu......America este mare,iar oamenii detin controlul ! Daca urmariti videoclipul de pe acest blog cu Ingerul Digital ve-ti vedea ce se va intampla in viitor,iar dupa cum se vede suntem in viitor. Acolo spune clar oamenii nu vor mai avea bani de mancare,medicamente,vor fi numai someri ,criza mondiala si multe altele.Sa vorbim de criza,odata cu acest incendiu din Islanda , companiile aeriene au inregistrat pierderi de peste un miliard de euro,mai mare decat dupa atentatele de la 11 septembrie 2001.          Sa fim oare la sfasitul omenirii sau doar la inceputul sfarsitului ?  Voi ce credeti ?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net