joi, 22 aprilie 2010

Mizeriile din mintea mea....

....visezi la ceva , dar tu nu faci nimic ca sa ajungi acolo? ai ganduri marete dar totul se duce de rapa atunci cand incerci sa-l pui in practica? De ce ? e simplu.....Tu nu esti altceva decat un om slab care nu are curaj sa riste nimic.Visezi,doresti,.....dar cand vei pune in practica? Cum am mai spus esti un om slab pentru ca nu lupti,nu faci nimic,iti bagi picioarele,incerci doar sa supravietuiesti si sa mergi mai departe.Eu nu am vrut sa  te descurajez,am vrut doar sa te fac sa crezi in tine.Dar tu continui sa negi ca poti si continui sa speri.Ti-e lene ,ti-e somn.....Saptamana incepe prost,ai avut o zi de rahat,acasa,la scoala si peste tot.Ce e de facut? Invata sa poti sa incerci si sa faci..                                               




                                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net