joi, 29 aprilie 2010

Grazie Inter...

          In sfarsit ma mai bucur si eu cand vad ca echipele pe care le urasc cel mai mult sunt invinse sau cum a fost cazul Barcelonei aseara, eliminate dintr-o competitie. Cum eu sunt  fan Arsenal aseara am tinut pumnii Interului in fata Barcelonei din doua motive :
1.Arsenal a fost invinsa de Barcelona in sferturile Champions League ceea ce m-a afectat extrem de mult .
2.Urasc Barcelona din prisma faptului ca are echipamentul asemanator unei echipa care imi este absolut antipatica,NU O SUFAR, imi provoaca stari de voma cand ii aud numele de aceea nici nu i-l voi pronunta.....oricum voi stiti despre cine este vorba.
In fine.....cel mai mult conteaza ca Barcelona a fost eliminata chiar pe Camp Nou,iar culorile rosu si albastru nu mai au ocazia de a ridica trofeul UEFA CHAMPIONS LEAGUE.Ce pot sa mai spun decat GRAZIE Internazionale Milano.


                                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net