vineri, 16 septembrie 2011

Familia...

Acum 10 minute am sustinut un dialog pe un site de socializare cu o prietena,tema intitulandu-se ''familia''.Totul a inceput cand aceasta prietena continua sa se planga la mine ca propria ei familie mai precis parintii ii vor raul.Cand am auzit cele spuse, am simtit ca nu e corect tot ceea ce spune si am preluat initiativa incercand sa-i arat ca greseste cand spune acest lucru.Am inceput sa-i explic , ca tot ce sustine ea este doar o eroare,ca parintii nu au cum sa-i vrea raul niciunui copil , oricate rele ar face acesta.Am facuto sa inteleaga ca tot ce traieste acum,toate oportunitatile pe care i le ofera viata,toate minunile si toate bucuriile de care a avut parte sunt datorita parintilor.Fara ei ,ea nici macar oxigenul nu-l putea inspira.Dupa tot acest dialog sustinut  timp de 30 minute, mai   mult in contradictoriu,la un moment dat aceasta a ajuns la acelasi consens cu vorbele mele . Inainte sa ne luam ramas bun i-am mai tinut o mica predica si am subliniat ceea ce vroiam eu cel mai mult sa evidentiez ,si-anume:
-concentreaza-te la lucrurile pozitive si acestea ti se vor intampla;
-elibereaza-te de obsesii,posesii si impulsuri,acestea nu-ti fac deloc bine;
-fa-ti timp pentru a-ti aprecia frumusetea si talenturile;
-fa din visele tale o realitate;
-nu accepta infrangerea chiar daca aceasta e singura optiune ramasa ;
 -sterge-ti lacrimile ca sa poti zambii;
Iar cel mai bun lucru de luat in seama  este sa-ti iubesti parintii pentru ca acestia sunt cea mai mare bogatie,de care multi au nevoie.Pretuieste si fi pasnica ! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net