joi, 15 septembrie 2011

Merg mai departe....

Exista momente in viata mea cand ma simt prabusit,fara putere si foarte remarcat de unele amintiri.De aceea uneori teama de sfarsit imi acapareaza gandurile si ma induce in asa-zise amagiri.Aceste momente apar neprevazut , au o duarata foarte scurta in mintea mea,dar totusi au o influenta negativa exagerata.Cand stau retras uneori in camera mea si ma pun pe ganduri,pot spune ca memoria mea imi deruleaza toate intamplarile din trecut cu o viteza ametitoare care-mi agraveaza sanatatea si uneori ma capteaza intr-un spatiu intunecat numit ''dor''.Cu toate acestea si cu multe altele pe moment pun stop cu zambetul pe buze si realizez ca tot ceea ce mi s-a intamplat , tot ceea ce am intalnit si tot ceea ce am creat , astazi  si in tot timpul existentei mele vor ramane intiparite si pastrate vesnic in sufletul meu.Cu bune sau rele,acum merg mai departe......

Un comentariu:

WTA

Statistici web
Powered by  MyPagerank.Net